A continuación presentámosche as 5 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

10/05/2023

O noso primeiro vehículo 100% eléctrico

Aspas estrea un vehículo eléctrico financiado con cargo aos fondos da UE e ou Plan de recuperación e resiliencia e co apoio da Con­sellería de Política Social e Xuventude da Xunta de Galicia.

19/05/2022

UNHA SALA MULTISENSORIAL PARA O NOVO CENTRO DE DÍAS ASPAS

O novo centro de día conta cunha sala multisensorial grazas á axuda outorgada da Fundación ONCE.

06/04/2022

Aspas Emprego mellora o seu equipamento

Aspas Emprego mellora o seu equipamento grazas á concesión do Bono consolida economía social, subvención para o apoio á consolidación das entidades da economía social de Galicia.