Os nosos Programas

Actividades complementarias aos servizos dos diferentes centros.
Vanse programando en función das necesidades e/ou demandas das persoas con discapacidade intelectual e/ou as súas familias.
Son desenvolvidas por persoal voluntario ou profesionais independentes, sempre coordinados co persoal da Asociación ASPAS.

Respiro/Emerxencia Familiar

Atención a persoas con discapacidade intelectual en situación de emerxencia familiar.

50º Aniversario

50 anos creando oportunidades para as persoas con discapacidade intelectual

Dinamización e visualización

Actividades orientadas a dar a coñecer a aportación á sociedade das persoas con discapacidade intelectual, defendendo os seus dereitos e reclamando a súa plena integración.

Sensibilización social

Actividades e eventos orientados a amosar na nosa contorna social as capacidades, superación e éxitos conseguidos das persoas con discapacidade intelectual.