2017- 50ºANIVERSARIO

Somos capaces

Cada día en ASPAS traballamos por mellorar a vida das persoas con discapacidade intelectual e as súas familias, prestándolles os apoios que precisen e reivindicando a súa integración social.

Ele/as fannos mellores cada día, por iso cremos que son pezas fundamentais da sociedade plenas de DEREITOS e CAPACIDADES.

¡INFÓRMATE!

Vídeo Gala 50 aniversario Aspas

19/02/2018 | Santiago de Compostela

Xa está disponible o vídeo da Gala do 50 aniversario Aspas que celebrouse o pasado 16 de decembro no Auditorio de Galicia, como o acto que pecha o ano de celebración do aniversario. Nesta Gala fíxose un percorrido da historia de Aspas, discursos das autoridades presentes e estrea do Musical "¡Peter! ¡Volamos!,

Os nosos Servizos

• Img Dinamización e visualización
  • Dinamización e visualización
  • Actividades orientadas a dar a coñecer a aportación á sociedade das persoas con discapacidade intelectual, defendendo os seus dereitos e reclamando a súa plena integración.

¡Quiero ser volunt@rio!

Destacados