2017- 50ºANIVERSARIO

Somos capaces

Cada día en ASPAS traballamos por mellorar a vida das persoas con discapacidade intelectual e as súas familias, prestándolles os apoios que precisen e reivindicando a súa integración social.

Ele/as fannos mellores cada día, por iso cremos que son pezas fundamentais da sociedade plenas de DEREITOS e CAPACIDADES.

¡INFÓRMATE!

Festa de San Xoán en ASPAS

23/06/2017 | Santiago de Compostela

Usuarios, familias, profesionais e voluntarios celebraron a chegada do verán coa típica comida desta data, música, baile e moita diversión.

ASPAS adquire un novo vehículo para o taller de xardinería grazas á colaboración da Fundación ONCE

20/06/2017 | Santiago de Compostela

Esta fundación concedeu á asociación unha axuda económica por un importe de 18.675 euros.

Os nosos Servizos

¡Quiero ser volunt@rio!