2017- 50ºANIVERSARIO

Somos capaces

Cada día en ASPAS traballamos por mellorar a vida das persoas con discapacidade intelectual e as súas familias, prestándolles os apoios que precisen e reivindicando a súa integración social.

Ele/as fannos mellores cada día, por iso cremos que son pezas fundamentais da sociedade plenas de DEREITOS e CAPACIDADES.

¡INFÓRMATE!

ASPAS celebra unha xornada de formación sobre xenética e envellecemento

01/12/2017 - 01/12/2017 | Santiago de Compostela

ASPAS organiza unha xornada de formación sobre a xenética e o envellecemento nas persoas con discapacidade intelectual. O evento leva por título A xenética e o envellecemento. Dous enigmas da discapacidade intelectual e contará cos relatorios do catedrático de Medicina Legal e investigador Ángel Carracedo e o psicólogo e xerontólogo Gonzalo Berzosa.

ASPAS recibe a visita do voceiro municipal do BNG de Santiago

22/11/2017 | Santiago de Compostela

Rubén Cela acudiu ao centro ocupacional de San Marcos, onde percorreu os talleres, as vivendas comunitarias e o resto das instalacións.

Concelleiros do PSdeG-PSOE de Santiago visitan o centro residencial de Laraño

22/11/2017 | Santiago de Compostela

Mila Castro e Gonzalo Muíños percorreron as instalacións do centro Juan Vidán Torres para coñecer as actividades diarias que se levan a cabo nel.

ASPAS leva a exposición do 50 Aniversario ao CSC de Santa Marta

14/11/2017 - 25/11/2017 | Santiago de Compostela

A Asociación ASPAS exhibe a exposición conmemorativa do seu 50 Aniversario no Centro Sociocultural de Santa Marta desde o martes 14 ata o sábado 25 de novembro. A mostra está situada na planta baixa e pode visitarse nos horarios habituais do centro.

Estudantes de TAFAD do IES Rosalía de Castro visitan ASPAS

13/11/2017 | Santiago de Compostela

Os alumnos e alumnas fixeron un percorrido polo centro e coñeceron as actividades deportivas que realizan os usuarios.

Os autoxestores de ASPAS trasladan as súas demandas á concelleira de Políticas Sociais

09/11/2017 | Santiago de Compostela

Este grupo de usuarios da asociación, acompañados pola traballadora social, indicáronlle a Concha Fernández a necesidade de eliminar as barreiras cognitivas e mellorar a accesibilidade ao centro de San Marcos.

ASPAS recibe a visita da secretaria xeral de Emprego da Xunta de Galicia

03/11/2017 | Santiago de Compostela

Covadonga Toca acudiu ao centro ocupacional de San Marcos este venres para coñecer as instalacións e o desenvolvemento dos diferentes programas de emprego nos que a Xunta colabora coa asociación.

ASPAS inaugura a exposición do seu 50 Aniversario no Parlamento de Galicia

24/10/2017 | Santiago de Compostela

O presidente da Asociación, Marcelo de la Cruz, e o da Cámara galega, Miguel Santalices, encabezaron un acto no que estiveron presentes usuarios, profesionais e familias de ASPAS, acompañados por representantes de todos os grupos parlamentarios e de FADEMGA Plena Inclusión Galicia. A mostra permanecerá aberta neste espazo ata o venres 27.

Os nosos Servizos

¡Quiero ser volunt@rio!