A continuación presentámosche as 5 noticias máis recentes.

Utiliza o pasapáxinas para acceder á colección completa ou o buscador se o que queres é localizar noticias que cumpran uns criterios específicos.

07/07/2020

SEGUIMOS SENDO NEGATIVOS EN COVID-19

O pasado 1 de xullo realízanse por segunda vez as probas do COVID-19 a todos os usuarios e profesionais en activo das residencias da Asociación ASPAS, dando como resultado NEGATIVO, feito que nos enche de satisfacción, por iso celebrámolo ao grande!!!!

26/06/2020

IMOS A CASA DESPOIS DO CONFINAMENTO DE 4 MESES

Os residentes da Residencia Juan Vidan Torres por fin poden ir as suas casas e visitar as suas familias.

Moitas gracias a tod@s as familias pola súa paciencia, o persoal pola súa atención e a eles por aguantar co seu mellor humor

IMOS A CASA I

23/06/2020

Novo servizo "Plan de Actividades na comunidade"

A Asociación Aspas crea un novo servizo este verán para apoiar a las personas usuarias e ás súas familias mentres o centro ocupacional e centro de día permanecen pechados.

12/06/2020

Aspas paraliza a obra do novo centro de día residencial

O novo centro de día residencial dará servizo a 70 persoas con discapacidade intelectual.

28/04/2020

SOMOS NEGATIVOS EN COVID_19

Todos os residentes e profesionais das residencias da Asociación Aspas dan negativos nas probas de COVID-19.

¡ESTAMOS TODOS BEN! Na residencia "Juan Vidán Torres" I

Tempos de confinamento na residencia JUAN VIDÁN TORRES I