Apoio Limitado e/ou Intermitente

Servizos para formar no desenvolvemento personal e social.

Desde - Hasta: 01/01/1971 - Actualmente

Asociación ASPAS  ofrece servizos para persoas con discapacidade intelectual con necesidades de apoio limitado y/ou intermitente maiores de 18 anos.

Cada servizo traballa distintas áreas de autorealización como a formación, o emprego, a autonomía e a vida independente, etc. O obxectivo común de todos eles é proporcionar os apoios que necesite a persoa con discapacidade intelectual para o seu desenvolvemento persoal e social.

A nosa CARTEIRA DE SERVIZOS estrutúrase da seguinte forma:

De forma transversal, todas as persoas que acceden a estes servizos, dispoñen dunhas horas semanais no Programa de Formación de Adultos onde actualizan e manteñen a formación da súa etapa escolar e ao mesmo tempo aprenden o uso das novas tecnologias e disciplinas necesarias para os novos tempos.