Deportes

Actividades deportivas para o coidado e mantemento físico.

Desde - Hasta: - Actualmente

Desenvolvidas por voluntarios e coordinadas por persoal da Asociación ASPAS, neste programa desenvólvense múltiples actividades destinadas tanto ao coidado e mantemento físico das persoas con discapacidade, como á aprendizaxe de deportes variados para o goce, o desenvolvemento persoal e a participación en competicións ou eventos adaptados.

Combínanse actividades diarias e semanais, encamiñadas ao coidado e mantemento físico das persoas con discapacidade, con outras máis puntuais nas que se busca unha implicación e colaboración de administracións e organizacións deportivas da nosa contorna.

Actividades para este ano:

• Atletismo.
  • Ciclismo de montaña.
  • Golf.
  • Futbol Sala.
  • Baloncesto.
  • Natación.
  • Actividades de deporte en seco.
  • Ximnasia.

Agradecemos a entidades como o concello de Santiago, *Special *Olympics Galicia e Real Aeroclub de Santiago, que faciliten e promovan estas actividades deportivas como medio de integración social das persoas con discapacidade intelectual.

E por suposto aos voluntarios de ASPAS, sen os cales non se podería desenvolver este programa.