Licencia

Esta páxina WEB desenvolveuse a partir da aplicación WEB para entidades sen ánimo de lucro Más Social CONECTA.

Para poder utilizar esta aplicación, a entidade usuaria debe recoñecer que non ten ánimo de lucro e que o software que se descarga é propiedade de Más Social CONECTA; así mesmo, a entidade debe comprometerse a non ceder, nin vender a terceiros o devandito software e a manter a identidade corporativa e a cita de autoría de Más Social CONECTA mediante a incorporación nalgún lugar da súa WEB dos logotipos de Más Social, EDISA e a Fundación Barrié.