EQUIPO DE VETERANOS DE FÚTBOL SALA ASPAS-ASTYCO

07/11/2018 | Santiago de Compostela

Aspas forma un equipo inclusivo de futbol sala e participa na liga de veteranos de Santiago de Compostela.

1 de 2

ASPAS- ASTYCO FS é un equipo de futbol salga formado por 17 persoas (usuarios, profesionais e un familiar da asociación) que se crea para participar nas ligas da Agrupación de Veteranos de Santiago.

Na tempada 2018/2019 o equipo Aspas- Astyco participa na liga APERTURA - DIVISIÓN DE VETERANOS con 14 xornadas e a competición deportiva será desde o mes de outubro de 2018 ata o mes de xaneiro de 2019.

Na actualidade levan 5 xornadas de xogo onde a pesar de non ter un resultado positivo no marcador, o noso equipo goza de competir esta experiencia cos equipos de veteranos da cidade, onde existe un bo clima deportivo.

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Anteriores > Os nosos Programas > Deportes