Máis de 180 personas celebran a XVII Convivencia de Familias Aspas esta fin de semana

25/03/2019 | Santiago de Compostela

1 de 16

Usuarios, familias, profesionais e voluntarios da Asociación ASPAS festexaron este sábado a XVII Convivencia de Familias.

A xornada comeza coa celebración dunha liturxia polos falecidos da asociación, dando paso aos discursos de benvida pronunciados por José Antonio Martinez, usuario do centro ocupacional, Carmen Balado, membro do grupo organizador do evento e o noso presidente, Marcelo Da Cruz.

Posteriormente chegou o momento da magía, onde se gozou do espectacular pase do mago Juan Garabal que non deixa de sorprendernos en cada actuación.

Finalizados os actos da mañá dáse paso á comida e continúase co acto de homenaxe Unha vida con ASPAS, no que as persoas que levan vinculadas á entidade máis de 30 anos recibiron un agasallo especial, entregado polos autogestores da asociación.

Con posterioridade, unha actuación musical amenizou o resto da xornada ata finalizar o día.