O venres 29 de xuño o musical volveu brillar con novas escenas.

02/07/2018

Éxito rotundo no Pazo da Peregrina, Bertamiráns

Cheos de ilusión e entusiasmados os nosos actores volven a escena coa súa xa famosa musical: Peter! Voamos! con novas escenas compartidas cos mozos estudantes: músicos e bailarinas.

Dous colectivos tan diferentes pero tan cohexionados e unidos por un proxecto en común: Abrir os Ollos Ao Mundo, do que forma parte o musical.

Este proxecto quere dar a coñecer ás persoas con discapacidade intelectual a través das súas habilidades, esforzo, talento e naturalidade á sociedade en xeral, así como fomentar o voluntariado entre a mocidade, ensinar que todas as persoas temos diferentes capacidades pero todas temos calidades, pero abrigo corazón e moito que ofrecer aos demais.

Porque a diferenza é bela.

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > Os nosos Programas > Teatro inclusivo