© Asociación ASPAS | 28/06/2018 | Jardinería

ASPAS mellora os equipamentos dos talleres ocupacionais grazas á colaboración da Fundación ONCE

A Fundación ONCE achega máis de 30.000 € á asociación ASPAS para investir en melloras e equipamentos que contribúen a seguir desenvolvendo as actividades dos talleres do centro ocupacional.

24/03/2018 | Santiago de Compostela

A asociación ASPAS adquiriu equipamentos e melloras nas súas instalacións tales como, maquinaria, armarios expositores, computadores... así como a compra de elementos de baño que permiten a mellora da autonomía persoal das persoas con discapacidade intelectual, usuarias do centro ocupacional.

Dita subvención permítenos, non só unha adecuación e mantemento dos espazos de traballo, senón tamén incorporar nova maquinaria e mobiliario aos talleres, procedendo á necesaria actualización dos recursos que mellora a formación laboral das persoas con discapacidade intelectual.

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > Os nosos Centros > Centro Ocupacional