Aspas mellora a calidade dos servizos grazas a Deputación da Coruña

A deputación da Coruña concede 21.774 € á Asociación Aspas para a mellora do centro ocupacional-residencial.

06/01/2018

A deputación da Coruña dentro da CONVOCATORIA DO PROGRAMA DE SUBVENCIÓNS A ENTIDADES SEN FINS DE LUCRO PARA Ou INVESTIMENTO DE SERVIZOS SOCIAIS NON ANO 2017 concede a cantidade de 21.774,00 € á Asociación Aspas, para o proxecto INVESTIMENTO PARA A MELLORACALIDADE DOUS SERVIZOS DO CENTRO OCUPACIONAL-RESIDENCIAL.

A asociación destina esta partida á adquisición de mobiliario, equipamento e maquinaria para o centro ocupacional- residencial, mellorando así os programas de formación ocupacional e de vida independente que se desenvolve no Centro Ocupacional-Residencial.

A adquisición de mobiliario, equipamento e maquinaria para os talleres do centro ocupacional mellora o espazo de formación e permite atender de forma mais efectiva ao 100% dos usuarios que asisten ao centro, así como a realización de traballos máis profesionais potenciando as posibilidades dun emprego ordinario ou un emprego con apoio.

Os equipamentos adquiridos para as vivendas comunitarias fai máis confortable a vivenda e potencia a autonomía das persoas residentes.

Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > Os nosos Centros > Vivendas Comunitarias