ÚLTIMA ETAPA CAMIÑO SANTIAGO-FISTERRA

O Camiño de Santiago a Finisterre chega ao seu fin coa chegada ao Faro.

28/05/2018

Máis de 100 persoas da Asociación ASPAS estiveron presentes nas camiñadas do camiño Santiago-Finisterre.

O sábado 26 de maio o camiño chegaba ao seu fin coa última etapa de 9 km; a xornada empezaba na praia de sardiñeiro e finalizaba coa chegada ao Faro, a camiñada tivo lugar pola mañá, ao redor das 13´30 h. os participantes chegaban emocionados ao faro, despois celebrouse o fin do camiño cunha comida nun restaurante da praia langosteira onde os asistentes gozaron de paseos pola praia e algún que outro baño no mar.

A xornada finalizou sobre as oito da tarde coa chegada a Santiago e con ganas de continuar o ano que vén.

A asociación Aspas dar as grazas a todas as persoas que participaron nesta actividade, porque sen elas non sería posible, así como á empresa patrocinadora da actividade, ao concello de Ames por cedernos o seu local social de Trasmonte e a Protecciión Civil de Finisterre polo apoio na última etapa.

Moitas grazas!!